Nytillskott

Har fått två fina nytillskott i min familj!!

Köpte mig ett bälte.. då jag känt av lite smärta kring njurarna på sista tiden...



Har även införskaffat mig en ny mobil... ja vet, de va på tiden... fixa ett abonemang också.. så nu behöver jag inte låna din mobil hela tiden Amir.. =P





tränade idag också...Ben blev det...
Knäböj 6 set 10reps ~80kg (ska from nu bara satsa på tekniken så att den sitter som den ska...)
Benpress 4 set 6reps ~200kg
Utfallsvariant i smith (2ben) 3 set 6reps ~70kg
Finnen 3 set MAX
Vadpress 4 set 6reps ~70kg
Bencurl 1 set... Maskinen gick sönder på andra repet.... =/

// Vickan


Kommentarer
Postat av: Amir

HAHA det e lugnt;) du får låna min mobil =P

haha hur fan paja du maskinen?

2008-11-16 @ 21:52:33
Postat av: Tompa

Ja, du får nog jobba med tekniken i knäböjen. Min teknik är mycket bättre!! :)

2008-11-16 @ 22:33:23
Postat av: Vickan

haha.. sant där tompa..=P

njae.. fästet för linan lossnade..=/ aja tar väll bara ett halvår för de lata jävlarna på mitt gym att fixa maskinen..=P

2008-11-16 @ 23:05:33
URL: http://vickanstraning.blogg.se/
Postat av: Amir

haha det e inte bara ditt gym som de e lata.. =P gluteus maximus maksinen på mitt gym har vart paj i 3-4 månader nu =P

2008-11-17 @ 00:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test